پاسخگویی معاون حناچی به درخواست ۱۹۰ شهروند تهرانی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ به درخواست ۱۹۰ شهروند رسیدگی و پاسخگویی کرد.
- بنا به اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ در نخستین جلسه ارتباط مستقیم سال جاری سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸، «سید مناف هاشمی» در این جلسه با بیان اینکه از ۱۹۰ مورد پیامهای مطروحه در این جلسه، موضوعات مربوط به حوزهی تاکسیرانی شامل ایستگاههای تاکسی، افزایش کرایهها و نوسازی تاکسی ها، اتوبوسرانی، از جمله گلایه مندی شهروندان بود تصریح کرد: نصب پلهای عابر پیاده مکانیزه، اصلاح هندسی و پیوستگی معابر در مناطق، نصب و نگهداری علائم ترافیکی درصدر دغدغههای شهروندان در حوزهی حمل و نقل و ترافیک بود که عوامل این گلایه مندیها بررسی و نتیجه به این سامانه منعکس شد.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه گزارشات و درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به عنوان پل ارتباطی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان برای مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک حائز اهمیت است گفت:باید روز به روز کیفیت کارخودمان را برای بهبود ببخشیم، معتقدم باید تلاش کنیم مشکلات و گله مندیهای شهروندان را کاهش دهیم.
هاشمی ادامه داد: متاسفانه با توجه به تحریمهای موجود، شرایط اقتصادی کشور طی سالهای اخیر اتفاقات مثبتی در حوزهی زیر ساخت و توسعه حمل ونقل عمومی صورت نگرفته به عنوان مثال طی ۷ سال گذشته ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نوسازی نشده است و از سوی دیگر نیمی از تاکسیهای پایتخت فرسوده بوده که در صورت تامین منابع نوسازی و جایگزین خواهند شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه «تعامل» با سایر دستگاهها و پیگیری مستمر به عنوان سیاست کلی معاونت حمل نقل و ترافیک در دستور کار است و معتقدم تنها در سایهی تعامل میتوان شرایط و زیر ساختهای لازم را برای ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان و رسیدگی به مطالبات و درخواست هایشان فراهم کرد.
به گفته هاشمی اگر همتی جدی از سوی دولت و شهرداری تهران بصورت مشترک صورت گیرد همراه با منابع نقد و غیر نقد موجود و اعتبارات حاصل از مجتمعهای ایستگاهی مترو، تا پایان سال ۱۲ ایستگاه در خط ۶ و ۷ مترو به بهره برداری خواهد رسید، که در صورت بهره برداری از تمام ایستگاههای خط ۶ و ۷ مترو بیش از ۲ میلیون شهروند تهران از مترو به عنوان یک حمل ونقل پاک استفاده خواهند کرد.
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸ علاوه بر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای شهروندان حضور داشتند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *