صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تیم دوم والیبال ایران به دنبال سومین قهرمانی آسیا

۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰:۰۲
کد خبر: ۶۲۹۱۱
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: والیبال ایران در حالی از روز جمعه میزبان مسابقات قهرمانی و بدنبال کسب سومین قهرمانی متوالی این رقابتهاست که برخلاف دو دوره قبلی با تیم "ب" مقابل حریفان قرار می‌گیرد.
به گزارش گروه ورزشی ، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از روز جمعه به میزبانی ایران و در تهران آغاز می شود که با انصراف عربستان 16 تیم برگزار کننده این دوره از مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال که مدال طلا این رقابتها طی دو دوره گذشته (2011 و 2015) را از آن خود به خاطر در پیش بودن رقابتهای جام جهانی و اهمیت کسب سهمیه المپیک از این مسابقات، در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت نمی کند. بر این اساس تیم "ب" نماینده والیبال ایران در این دوره از مسابقات است اما مامور حفظ جام قهرمانی در ایران.

بر اساس گروه بندی انجام شده، تیم ملی والیبال در گروه اول با قزاقستان، کویت و چین تایپه همگروه است. گروه بندی کامل16 تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ایران، قزاقستان، کویت و چین تایپه
گروه B:استرالیا، هند، ترکمنستان، قطر
گروه C:کره جنوبی، تایلند، پاکستان و عمان
گروه D: چین، ژاپن، سریلانکا و بحرین

در آغاز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، تیم "ب" ایران روز جمعه به مصاف کویت می رود که در دوره پیشین این رقابت ها به عنوان هفدهم اکتفا کرد. کویتی ها در مجموع طی 9 دوره حضور در این رقابت ها عنوانی بهتر از پنجمی نداشتند.

تیم "ب" والیبال در روز دوم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا استراحت دارد سپس به ترتیب روزهای یکشنبه ودوشنبه برابر قزاستان و چین تایپه صف آرایی می کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *