صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتخاب مدیرعامل سازمان مدیریت میادین به عنوان «برترین مدیر شهر ارتباطی»

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹:۱۰
کد خبر: ۶۲۸۹۰۵
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به عنوان «برترین مدیر شهر ارتباطی» انتخاب شد.

- بنا به اعلام گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در لوح تقدیر شهردار تهران خطاب به مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار آمده است: پایش فعالیت و رویکرد مدیران ارشد شهرداری تهران در سال ۹۸، نشان از تلاش و اهتمام شما در مسیر توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی برای تحقق اهداف و محور‌های گفتمانی مدیریت شهری داشته است و در این خصوص به عنوان «برترین مدیر شهر ارتباطی تهران» شناخته شده‌اید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در «اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران» که با حضور شهردار تهران و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران عصر روز گذشته در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، با کسب رتبه نخست در بین کل سازمان‌های شهرداری تهران به عنوان «برترین مدیر شهر ارتباطی تهران» در سال ۹۸، انتخاب و تندیس طلایی و لوح سپاس همایش از سوی شهردار تهران به وی اهدا شد.

شهردار تهران در این لوح تقدیر که در آن از ارتباطات اثربخش با مخاطبین به عنوان یکی از ارکان کلیدی سازمان‌های پیشتاز و نوآور نام برده است، با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرده است: آرزومندم با توکل بر خداوند متعال در ادامه طی مسیر تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» موفق باشید.

براساس این گزارش، سید سعید راد با بر اهمیت و جایگاه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ارائه خدمت به شهروندان تهرانی، گفت: این سازمان روزانه با بیش از یک میلیون نوبت خرید، بیشترین تعامل مستمر و مستقیم را با شهروندان دارد و این موضوع بر نقش اثرگذار روابط عمومی در این سازمان خدمات‌رسان می‌افزاید.

وی با اشاره تاثیر اطلاع‌رسانی در جلب مشارکت و همراهی شهروندان و کسب موفقیت در پروژه‌ها و طرح‌های شهری، افزود: در جریان مقابله با گسترش ویروس کرونا، با وجود همه اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، همراهی و مشارکت شهروندان کامل‌کننده این فعالیت‌هاست که با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به موقع محقق می‌شود.

راد، بر نقش اقناعی روابط عمومی‌ها در تعامل با شهروندان، تاکید و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف، آگاهی از خواست‌ها و مطالبات شهروندان و حرکت در راستای تحقق آنها، ضروری است که روابط عمومی‌ها در اقناع مخاطبان و همراه کردن آن‌ها در تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *