صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلاتی که این روز‌ها بر سر راه تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب وجود دارد

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷:۴۶
کد خبر: ۶۲۷۲۶۸
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات حجاب گفت: انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با ارگان‌ها و سازمان‌هایی که مدعی دغدغه حجاب کشور هستند، مشکلات تولیدکنندگان را مطرح کرده است تا این قشر از تولیدی‌ها پا برجا بمانند. در حال حاضر بزرگترین مشکل تولیدی‌ها مواد اولیه بسیار گران است.

وحید محمد‌پور در گفت‌وگو با ، پیرامون وضعیت فعلی تولید و عرضه کالاهای عفاف و حجاب گفت: انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، تنها گروهی هستند که آستین‌ها را بالا زده و به صورت جهادی، با دستان خالی، بدون حمایت هیچ سازمان و مجموعه دولتی در خط مقدم تهاجم فرهنگی ایستاده‌اند و سعی می‌کنند که از تولیدکنندگان محصولات حجاب در کشور حمایت کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب درباره فرآیند تولید البسه عفاف و حجاب تصریح کرد: در شرایط کنونی تولید مسئله‌ای ساده نیست، موانع بزرگی همچون گرفتن و اخذ مجوز‌ها تا مواد اولیه و قیمت ها سر راه تولید کنندگان است، حال با وجود شرایط کرونا این مسئله مطرح است کدام ارگان از تولیدکنندگان حمایت کرد و اجازه بسته شدن تولیدی‌ها را ندادند.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب اذعان کرد: نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب کاملا شبیه و دارای بخش‌های مشابه نمایشگاه حضوری است، با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی طی جلسات مکرر تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی گرفته شد. این رویداد برگزار شد تا بهانه‌ای برای ورود تولیدکنندگان به فضای سایبری شود تا بتوانند محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

محمد پور در همین راستا ادامه داد: با در نظر گرفتن مدت زمان کوتاهی که تصمیم به برگزاری نمایشگاه مجازی گرفته شد به نظر من نمایشگاه موفق عمل کرد و توانست برند‌های متفاوت را به مخاطبان معرفی کند و آمار‌ها نشان می‌دهد استقبال‌ها نیز از این نمایشگاه خوب بوده است.

وی پیرامون افزایش فعالیت مجازی در عرصه عفاف و حجاب افزود: با توجه به این موضوع که پیش بینی شده بیماری کرونا در کشور ماندگار خواهد بود، انجمن برای حمایت از تولیدکنندگان سعی در توسعه تبلیغات و ورود هر چه بیشتر برند‌های حجاب به فضای مجازی را دارد.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات عفاف و حجاب در همین رابطه ادامه داد: در نخستین نمایشگاه با مشکلات زیرساختی مواجه بودیم، اکثر تولیدکنندگان آموزش‌های اولیه بارگذاری، خرید و فروش اینترنتی را ندیده بودند و کادر فنی هم تصور استقبال زیاد بازدید کنندگان را نداشت و مجبور به تغییر سرور شد.

وی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با ارگان‌ها و سازمان‌هایی که مدعی دغدغه حجاب کشور هستند، مشکلات تولیدکنندگان را مطرح کرده است تا این قشر از تولیدی‌ها پا برجا بمانند. در حال حاضر بزرگترین مشکل تولیدی‌ها مواد اولیه بسیار گران است.

محمد‌پور با ترسیم آینده فروشگاه‌های مجازی محصولات عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات عفاف و حجاب سعی در برگزاری دائمی نمایشگاه به صورت مجازی در فروشگاه‌های آنلاین دارد تا با تصویب این فروشگاه مجازی مصرف کنندگان به سادگی به تولید کننده متصل شده و خریدی ارزان و به صرفه داشته باشند. 


برچسب ها: عفاف و حجاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *