صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ضرورت افزایش کالای عفاف و حجاب در جامعه/با تنوع و تولید جوانان را جذب کنیم

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۲۶۶۲۵
نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: کالای حجاب کالایی ایدئولوژیک و استراتژیک است که متاسفانه تاکنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، این در حالی است که دشمن فعالیت فراوانی در این عرصه داشته است.

میثم نژاد رمضانی در گفت‌وگو با ، پیرامون برگزاری نخستین جشنواره تخصصی کالای عفاف و حجاب در کشور گفت: امسال و برای نخستین بار همزمان با اختتامیه نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب، افتتاحیه نخستین دوره جشنواره مردمی کالای حجاب «هدا» برگزار خواهد شد، به امید خدا این افتتاحیه با روز بیست و یکم تیر ماه همزمان با روز ملی عفاف و حجاب روی خواهد داد. 

وی درباره محوریت و موضوع جشنواره ملی کالای حجاب «هدا» افزود: ما تاکنون جشنواره تخصصی در عرصه کالای عفاف و حجاب نداشته‌ایم، همانطور که می‌دانیم کالای حجاب جزو کالاهای فرهنگی است که تاکنون جشنواره‌ای مختص به خود نداشته است، این رویدادها معمولا در بخش‌های جنبی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شدند اما این بار کاملا تخصصی و مجزا برگزار می شود. 

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب افزود: پیش از این کارگروه ساماندهی مد و لباس جشنواره‌ای مختص به خود برگزار می‌کرد اما بخش کالای عفاف و حجاب زیر مجموعه ای از آن بود، کالای فرهنگی حجاب تاکنون هیچ سکوی اختصاصی نداشته اما جشنواره عفاف و حجاب «هدا» می تواند شروعی بزرگ برای این کالای مهم فرهنگی باشد. 

وی درباره بخش های مختلف جشنواره کالای حجاب «هدا» اذعان کرد: در این جشنواره ما محوریت کالای حجاب را خواهیم داشت و در کنار آن با عرضه تولیدات رسانه‌ای، محتوایی، مکتوب از هرگونه فعالیت در عرصه کالای عفاف و حجاب حمایت خواهیم کرد، این جشنواره بدون شک به خوبی با جامعه ارتباطی تخصصی برقرار خواهد کرد. 

رمضانی نژاد درباره هدف گذاری جشنواره کالای حجاب هدا برای تاثیرگذاری در جامعه اذعان کرد: ما در این جشنواره می‌خواهیم تمامی طراحان، تولید کنندگان و عرضه کنندگان عرصه عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم، بدون شک این معرفی می‌تواند در ایجاد حرکتی جمعی برای عرضه و انتشار بهتر کالای عفاف و حجاب در اقشار مختلف جامعه موثر باشد. این جشنواره می‌تواند به استعدادیابی و معرفی چهره های تازه در عرصه کالای عفاف و حجاب منجر شود. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: کالای حجاب کالایی ایدئولوژیک و استراتژیک است که متاسفانه تاکنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، این در حالی است که دشمن و غرب فعالیت فراوانی در این عرصه داشته است، غرب طی سالهای گذشته با تمام قوای رسانه‌ای خود برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداشته است، حال وقت آن رسیده تا ما بتوانیم با بسترسازی مناسب و همچنین آسان سازی در خرید و دسترسی به کالای حجاب آن را در جامعه فراگیر کنیم و بتوانیم با ایجاد چنین جشنواره هایی قشر جوان را بهتر و بیشتر به این کالا جذب کنیم. 

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب ادامه داد: بدون شک ما می‌توانیم با عرضه هر چه بهتر و متنوع تر محصولات عفاف و حجاب موفقیت‌های بیشتری در این عرصه کسب کنیم، افزایش تعداد سکوهای ارائه دهنده کالای عفاف و حجاب، پایین آوردن قیمت محصول نهایی و خرید آسان و قابل دسترس راه هایی است که می‌تواند در آینده کالای عفاف و حجاب تاثیر بسزایی بگذارد. 

رمضانی نژاد جشنواره «هدا» را نقطه عطفی در عرصه کالای عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در صورت حمایت نهادهای مربوطه و تبلیغات موثر، جشنواره کالای عفاف و حجاب هدا می‌تواند به یکی از مهمترین رویدادهای این عرصه نه تنها در کشور بلکه در منطقه تبدیل شود. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *