صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آزادی ٣٢٠ زندانی استان فارس در ١٠٠ روز گذشته

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۲۶۴۶۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان های فارس گفت: در ۱۰۰ روز گذشته زمینه آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان فارس فراهم شده است.

اسحاق ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعداد ۲۳۴ زندانی با مجموع بدهی ۵۴ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان از زندان های سطح استان آزاد شدند که از این تعداد ۲۳۲ نفر مرد و ۲نفر زن بوده اند.

مدیر کل زندان های استان فارس افزود: شاکیان ۴۷میلیارد و ۶۳۳میلیون تومان از حق خود را بخشیده اند، همچنین ۴میلیارد و ۱۰میلیون تومان ستاد دیه کشور مساعدت کرده است و مبلغ ۶میلیارد و ۵۳۲میلیون تومان ستاد دیه استان از منابع مختلف همچون خیرین و بانک های عامل کمک کرده اند و بیشترین کمک را شاکیان در این زمینه داشته اند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز با کمک های خیرخواهانه نیکوکاران، تعداد ۳۲ زندانی آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند و با همت خیرین مبلغ ۴میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان به صورت نقدی، تعهد و چک برای آزادسازی زندانیان از طریق گلریزان های مجازی جمع آوری شد.

مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که در ستاد دیه هر هفته اجرا می شود طرح پرونده های ویژه استان در کمیته ویژه ستاد دیه کشور از طریق ویدیو کنفرانس است که تاکنون ۷پرونده بررسی و ۴۶۰میلیون تومان بلاعوض و مبلغ ۸۲۰میلیون تومان قرض الحسنه به این پرونده ها اختصاص یافته است.


ابراهیمی گفت: طی یکماه گذشته تاکنون نیز ۸۶ پرونده در جلسه هیأت امنای ستاد دیه استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفته و بزودی زمینه آزادی این افراد نیز فراهم می شود و در مجموع زمینه آزادی ۳۲۰نفر طی ۱۰۰روز گذشته فراهم شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *