صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قیمت‌گذاری برند؛ مشکل اصلی وزارت ورزش برای خصوصی‌‎سازی سرخابی‌ها

۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵:۰۲
کد خبر: ۶۲۴۱۳۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مدیران استقلال و پرسپولیس این روز‌ها رفت و آمد زیادی به وزارت ورزش دارند تا هر چه زودتر تکلیف این باشگاه‌ها برای خصوصی‌سازی روشن شود.

- این روز‌ها بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در محافل ورزشی پررنگ شده است. این دو باشگاه که با مشکلات اقتصادی شدیدی مواجه هستند و مشکلات زیادی دارند، به دنبال راهی هستند تا از این شرایط خارج شوند که یکی از این راه‌ها،  خصوصی‌سازی است.

مدیران استقلال و پرسپولیس که هر دو به تازگی روی صندلی مدیریتی این تیم نشسته‌اند، طی روز‌های گذشته رفت و آمد زیادی به وزارت ورزش داشتند تا هر چه زودتر تکلیف این دو تیم برای خصوصی‌سازی را روشن کنند. یکی از مسائل اصلی، بحث قیمت‌گذاری است که مدیران فعلا برای رسیدن به یک توافق در حال رایزنی هستند.

برخی قیمت برند واقعی این دو باشگاه را بیشتر از هزار میلیارد تومان و بعضی دیگر کمتر از 500 میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند، اما وزارت ورزش به دنبال آن است تا قبل از پایان تابستان، این دو باشگاه را با قیمت‌های پایین‌تر به تالار بورس یا بازار فرابورس وارد کند. 

بحث قیمت‌گذاری دو باشگاه طی سال‌های اخیر، مهم‌ترین دردسر برای خصوصی‌سازی بوده و یکی از دلایلی است که اجازه قطعی شدن روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس و فروش سهام دولتی آن به خریداران را نمی‌دهد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *