صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رغبتی: بررسی قرارداد جدید ما و کارگزار تخصص حقوقی و اقتصادی می‌خواهد

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶:۰۰
کد خبر: ۶۲۱۸۹۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای بررسی قرارداد جدید ما و کارگزار فقط خواندن متن آن کافی نیست بلکه تخصص حقوقی و اقتصادی می‌خواهد.

- علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با «رادیو تهران» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای بررسی قرارداد جدید ما و کارگزار فقط خواندن متن آن کافی نیست بلکه تخصص حقوقی و اقتصادی می‌خواهد.

*قرارداد سامانه‌های هواداری از طریق کارگزار‌ها به باشگاه وصل شده و قبل از این کارگزار هم یک شرکت دیگر پشتیبانی تکنیکی را انجام می‌داد؛ بنابراین بابت هزینه‌ای که کارگزار می‌کند، باید سهمی در اختیارش قرار دهیم.

*سهم را درصدی تعیین می‌کنند، چون اگر عدد ثابت باشد ممکن است نتواند درآمدی را کسب کند. این چیز جدیدی نیست و از زمان شروع سامانه‌ها چنین چیزی وجود دارد.

*خوشبختانه همه دوستانی که برای پرسپولیس و استقلال مثال می‌آورند از تیم‌های بزرگ نظیر بایرن مونیخ است. می‌گویند چرا مثل آنها درآمدزایی نمی‌کنید، اما شرایط را در نظر نمی‌گیرند.

*باشگاه بایرن مونیخ یک قرن است که خصوصی شده، اما پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و اگر بخواهند کار‌ها را متمرکز انجام بدهند، باید هر بار بروند مجمع که اصلا قانونی و شدنی نیست یا این که هر بار مزایده بگذارند.

*تفاوت باشگاه‌های دنیا با ما، شرایط را استثنایی می‌کند. پس ما باید یک کارگزار بگیریم و به این کارگزار درصدی از درآمد را بدهیم تا کار‌ها را هدایت کند.

*اگر بخواهیم همه کار‌ها را کنیم باید یک سازمان اقتصادی کنار باشگاه تعیین کنیم و با این مشکلات شاید بهترین روش همین روشی است که در چند سال اخیر برای سرخابی‌ها رایج شده است.

*شما پیراهن را تولید می‌کنید و در سامانه می‌گذارید ۱۰۰۰ نفر از آنجا می‌خرند، اما دیگران از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و شبیه آن را با قیمت کمتر در مغازه می‌گذارند و می‌فروشند.

*در باشگاه‌های رسمی خارجی، قیمت کلاه ۲ یورو بود، اما وقتی لوگوی تیم به آن اضافه می‌شد ۱۴ یورو به فروش می‌رسید، اما الان ما بخواهیم این کار را کنیم با قیمت کمتر کپی‌اش را تولید می‌کنند و می‌فروشند.

*کاش فرصتی داده می‌شد که خردادماه بگذرد و بعد تاثیرات این الحاقیه را ببینیم و بعد بیاییم نقد و بررسی کنیم.

*با شرایط فعلی، این قرارداد با کارگزار، بهترین کاری بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم. مذاکره و پیدا کردن حامی در این شرایط تعطیلی و بلاتکلیفی فوتبال کار سختی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *