صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

استقبال ۱۵۰ هزار نفری از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب/برخورد با متخلفان کیفیت اجناس

۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۶۲۱۲۲۲
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: تا این لحظه چیزی نزدیک به ۱۵۰ هزار مخاطب به سایت نمایشگاه مجازی نمایشگاه عفاف و حجاب رفته و خرید انجام داده اند، این رکورد می‌تواند برای سال‌های آینده به ما نیرو و انگیزه دو چندانی دهد.
اسدالله سلیمانی در گفت‌وگو با ، پیرامون برگزاری مجازی نمایشگاه عفاف و حجاب در سال ۹۹ گفت: همانطور که می‌دانید نمایشگاه عفاف و حجاب هر ساله به صورت فیزیکی و حقیقی میزبان مخاطبان خود بود، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال بر آن شدیم تا این نمایشگاه را به صورت مجازی برقرار کنیم.
 
وی درباره تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب افزود: بدون شک این نوع از برگزاری تجربه اول ما در بحث برگزاری نمایشگاه‌های البسه عفاف و حجاب به صورت مجازی بود و طبیعتا هم با برخی از مشکلات روبرو بودیم، مبحث زیر ساخت‌های اینترنتی همواره در برگزاری چنین رویداد‌هایی مهم و موثر هستند و ما هم امسال تجربیات خوبی را تاکنون به دست آورده ایم.
 
  
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب در همین راستا اذعان کرد: استقبال تولید کنندگان از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب بسیار ویژه و بالا بود، در این دوره از نمایشگاه نزدیک به ۸۰۰ محصول بارگذاری شد، این تعداد محصول خودشان در رنگ و اندازه دارای تنوع بوده و این رقم را بسیار بالاتر هم برده اند.  
 
وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردمی از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب تاکید کرد: خود ما انتظار چنین بازخورد ویژه و استقبال شگفت انگیزی را نداشتیم، به محض راه اندازی و شروع کار نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب نزدیک به هشتاد هزار نفر مخاطب به سایت ورود کردند و این به نظر من برای اولین دوره رکوردی ویژه محسوب می‌شود.  
 
وی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه استقبال تولیدکنندگان هم از این نوع از برگزاری در نوع خود خوب بود و از طرفی عرضه و تقاضا به خوبی توانست برقرار شود، از نظر من با وجود آزمون و خطایی که در دوره اول برگزاری مجازی نمایشگاه عفاف و حجاب شاهد آن بودیم، کار در کل موفق بوده و نتیجه رضایت بخش است.  
 
سلیمانی با اشاره به حضور نزدیک به هشتاد و پنج برند معتبر لباس در نمایشگاه عفاف و حجاب امسال اذعان کرد: ما بعد از حضور گسترده مردمی کمی در سایت فروش به مشکل خوردیم و همین باعث شد تا زیرساخت‌های اینترنتی همچون هاست نمایشگاه را گسترش دهیم، به نظر من این اتفاق را می‌توان به فال نیک گرفت که برگزاری چنین رویدادی می‌تواند تا این حد مورد پسند مخاطبان واقع شود.  
 
وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه مخاطبان می‌توانند به راحتی در سایت فروش انواع چادر، شال، روسری و تمای البسه عفاف و حجاب را در تنوع بالای سایز و رنگ مشاهده کرده و خرید را به راحتی انجام دهند.  
 
 
مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب درباره آمار کلی بازدیدکنندگان سایت نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: تا این لحظه چیزی نزدیک به ۱۵۰ هزار مخاطب به سایت رفته و خرید انجام داده اند، این رکورد می‌تواند برای سال‌های آینده به ما نیرو و انگیزه دو چندانی دهد.
 
وی با تاکید بر استقبال نسل جوان از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب اضافه کرد: شاید نسل قدیم بیشتر عادت به خرید فیزیکی داشته باشد، اما در این دوره از نمایشگاه شاهد بودیم که نسل جوان که سال‌ها با فضای مجازی اخت پیدا کرده به راحتی می‌تواند در خانه خود بهترین کالا را به سلیقه خود خرید کند.  
 
سلیمانی در همین راستا افزود: شاید حضور فیزیکی در نمایشگاه جذابیت‌های خودش را داشته باشد، اما مخاطب اگر بخواهد تمامی اجناس نمایشگاه را ببیند نیازمند صرف یک یا دو روز کامل خواهد بود، اما در خرید اینترنتی مخاطب می‌تواند در خانه خود و بدون صرف انرژی و هزینه تمامی نمایشگاه را رصد کند که خود این عامل یکی از دلایل استقبال از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب است.  
 
وی درباره کیفیت کالا‌های موجود در نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب تصریح کرد: خوشبختانه بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه البسه اسلامی و تجربه برگزاری چندین دوره از نمایشگاه مخاطبان به ما اعتماد دارند و به راحتی کالای خود را خریداری می‌کنند، اما ما هم قویا نظارت کرده و از بالا بودن کیفیت اجناس مطمئن می‌شویم، مخاطب باید بدون شک همان جنسی که در سایت دیده را تحویل بگیرد و اگر در این بین تخلفی صورت گیرد قویا با آن برخورد می‌کنیم.  
 
سلیمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب به صورت مجازی خاطرنشان کرد: تجربه استقبال مردمی ما را بر آن داشت که در کنار برگزاری سالانه نمایشگاه عفاف و حجاب به صورت فیزیکی، در بخش مجازی نمایشگاه به صورت دائمی در کل سال میزبان مخاطبان باشد، این هدفی است که در حال حاضر برنامه ریزی آن شروع شده و به امید خدا از این پس این نمایشگاه در طی سال به صورت آنلاین جدیدترین محصولات عرصه البسه عفاف و حجاب را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.  
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *