خرید روزانه میلیونی تهرانیها از میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: مراجعات میادین میوه و تره بار به بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان به عنوان مهمترین هدف این سازمان، گفت: تمام اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ناظر بر رعایت حقوق شهروندان و مبتنی بر تامین رضایت خاطر آنهاست، چنانکه در آخرین نظرسنجیهای به عمل آمده از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، بیش از ۹۳ درصد از مراجعهکنندگان به میادین و بازارها از کارگران شاغل در این مراکز رضایتمندی داشتند.
وی با شاره به اینکه تمامی بهرهبرداران و کارگران غرف، موظف به رعایت استانداردهای کیفی و کمی تعیین شده از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، اظهار کرد: با هیچ کس عهد اخوت نبستهایم و با هر نوع تخلفی بدون اغماض برخورد میکنیم و تلاش کردهایم تا عملکرد میادین میوه و تره بار موجب آرامش شهروندان شود.
راد با بیان اینکه مراجعات میادین میوه و تره بار به بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است، تصریح کرد: کسب رضایتمندی این حجم از مراجعهکنندگان و تامین خواستهها و مطالبات آنان، اگر چه امر دشواری است، اما برای پاسخگویی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکردهایم و تایید نهادهای بیطرف بر موفقیت عملکرد این سازمان مبنی بر خدماترسانی به مردم، گواه این موضوع است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، تجهیز میادین میوه و تره بار به مبلمان و رسیدگی به فضای سبز آنها را از جمله نکات مثبت این مراکز خواند و خاطرنشان کرد: امروز، میادین میوه و تره بار به فضاهای عمومی مناسبی تبدیل شدهاند که مراجعهکنندگان با آرامش خاطر به آنها مراجعه میکنند و با آسودگی و اطمینان، نسبت به تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از این مراکز اقدام مینمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *