صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

میادین میوه و تره بار تهران هوشمند می‌‎شوند

۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴:۴۵
کد خبر: ۶۱۷۷۶۴
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هوشمندسازی میادین میوه ‌تره و بار را استراتژی این سازمان در سال جاری دانست.

- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با ارائه گزارش عملکرد مالی این سازمان و نیز گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی در خصوص مطلوب بودن عملکرد مالی این سازمان در سال ۹۸ به عنوان اولین مجمع مدیریت شهری در سال ۹۹ و نخستین سازمان شهرداری تهران که گزارش مالی آن ارائه می‌شود، برگزار شد.

در جلسه شورای این سازمان که به ریاست مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تأکید بر شفافیت مالی به عنوان محور فعالیت‌های خود، گزارشی از عملکرد سال ۹۸ و نیز برنامه‌های پیش بینی شده این سازمان در سال ۹۹ ارائه کرد.

سید سعید راد، شفافیت مالی را نشانه عملکرد قانونمند این سازمان برشمرد و گفت: استراتژی سال ۹۹ سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حرکت در مسیر قانونمداری و هوشمندسازی از طریق فروش غیر حضوری و پیاده سازی سامانه مزایده الکترونیک و همچنین تحقق جهش در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان از طریق ارتقای کیفی و کمی اقدامات و خدمات این سازمان است.

وی از مجموعه بزرگ سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با دارا بودن ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان گسترده‌ترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور با یک میلیون نوبت خرید در روز نام برد و افزود: نیمی از میوه و تره بار و نیز یک سوم از محصولات پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهران از طریق میادین و بازار‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه روزانه به طور متوسط ۴ هزار تن انواع محصولات در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود نوسان قیمت‌ها در بازار و بروز شرایط کرونا، تمام تلاش خود را به عمل آورده ایم تا ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، با حفظ اختلاف ۴۰ درصدی قیمت میادین با میانگین سطح شهر، در کنترل و تعدیل قیمت‌ها در بازار نیز مؤثر باشیم.

گفتنی است، در خاتمه ارائه گزارش عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این سازمان، قرائت و بر اساس آن تأکید شد، وضعیت مالی این سازمان در سال ۹۸ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن از تمامی جنبه‌های با اهمیت، طبق استاندارد‌های حسابداری مطلوب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *