«هشتگ» با اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه دو
- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد، مخاطب «هشتگ» طیف گسترده اى از جامعه ایرانى مى باشد که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.
برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى، با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.
«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند.
در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.