صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کشف 9 محموله کالاي قاچاق به ارزش بیش از چهار ميليارد ریال

۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۲۹
کد خبر: ۶۱۵۹۱
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان : فرمانده انتظامي شهرستان انديمشک در استان خوزستان از کشف 9 محموله کالاي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 250 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی ، سرهنگ اکبر کروندي از کشف 9 محموله کالاي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 250 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پليس ايستگاه ايست و بازرسي "پل زال" به 9 دستگاه کاميون کشنده مشکوک و جهت بررسي بيشتر، کاميون ها را متوقف کردند .

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس در بازرسي از کاميون ها ، 5 هزار و 400 عدد ترازوي ديجيتال، 175 دستگاه يخچال و سه هزار و 977 کارتن انواع قطعات آشپزخانه، گيتار و لوازم يدکي موتور سيکلت خارجي به ارزش چهار ميليارد و 250 ميليون ريال فاقد مدارک مثبته گمرکي را کشف کردند .

سرهنگ کروندي در ادامه گفت: در اين رابطه تعداد 9 نفر متهم دستگير و به همراه کالاهاي قاچاق کشف شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قانوني شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان انديمشک در خاتمه خاطر نشان کرد:قاچاق كالا حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند ، پليس نيز با تمام توان آماده مقابله با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *