اسپانسر پرسپولیس به یک شرط میماند
بانک گردشگری در شرایطی در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد، به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و تبلیغ این بانک روی پیراهن سرخپوشان آمد و در ۶، ۵ بازی هم وجود داشت که هیچ قرارداد رسمی بین طرفین امضا نشده بود.
گفته میشود انصاریفرد در حالی سالی ۱۰ میلیارد تبلیغ اصلی روی پیراهن پرسپولیس را به بانک گردشگری فروخته بود که مبلغ مدنظر هیئت مدیره خیلی بیشتر از این صحبتها بود. به همین دلیل و با جدایی انصاریفرد، هیئت مدیره الان در شرایطی راضی به ادامه همکاری و عقد قرارداد رسمی با بانک گردشگری میشود که این بانک مبلغ موردنظر هیئت مدیره تامین شود. در غیر اینصورت، چون این توافق فقط به صورت شفاهی بود، همکاری طرفین به پایان میرسد.