درخواست مشتریان سایپا صرفاً تلفنی و اینترنتی پاسخ داده میشود
کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بیرویه شهری و جلوگیری ازشیوع بیشتر بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهرهمند شوند.
به گفته وی مشتریان سایپا میتوانند تمامی درخواستهای خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.
همچنین مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده، ضمن دانلود و نصب نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواستهای خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.
مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواستهای خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.
گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست میکند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیرهای مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق کاهش تردد در اماکن عمومی از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.