فناوری در خط مقدم بحران کرونا
ویروس جهانی کووید-۱۹، پیش و مهمتر از همه، تراژدی انسانی است و فناوری در خط مقدم این بحران قرار دارد.
بسیاری از تغییراتی که بر اثر این بیماری جهان گیر پدید آمده اند، سبک زندگی و کار ما را تغییر داده اند؛ از کارکنانی که دورکاری میکنند گرفته تا مصرف کنندههایی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند، همگی به فناوری وابسته هستند.
از آن جا که فناوری با هر شرکتی وابستگیای به این شدت دارد، مدیران ارشد اطلاعات دیدگاهی منحصربه فرد به آنچه در واقعیت در حال رخ دادن است دارند و تلاش میکنند بتوانند آن را مدیریت کنند.
بر اساس تجربه کمک به شرکتها برای گذر از بحرانهای اقتصادی گذشته، مدیران ارشد اطلاعات، برای ۶۰ تا ۹۰ روز آتی باید انرژی خود را روی صرف برخی امور کنند.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *