صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند

۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۰۹۱۰۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
بیمه مرکزی با ارسال پیامک به آن تعداد از بیمه گذاران که به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی بیمه نامه خودرو ایشان به دلیل عدم تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب صادر نشده است، اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بیمه مرکزی با ارسال پیامک به آن تعداد از بیمه گذاران که به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی بیمه نامه خودرو ایشان به دلیل عدم تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب صادر نشده است، اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بر اساس مفاد این پیامک، نهاد ناظر صنعت بیمه به متقاضیانی که بیمه نامه درخواستی ایشان به دلیل خطای "تکرار شماره بیمه نامه قبلی" صادر نشده است، اطمینان داد دارندگان وسایط نقلیه‌ای که اعتبار بیمه نامه‌های شخص ثالث آنان از تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ منقضی می‌شود، نگران تمدید بیمه نامه وسیله نقلیه خود نباشند.

چرا که بر اساس تمهیدات بیمه مرکزی و هماهنگی با شرکت‌های بیمه، بیمه نامه بیمه گذاران در بازه زمانی مذکور تمدید شده و حق بیمه متعلقه متعاقبا بعد از عادی شدن شرایط از ایشان دریافت و نسخه فیزیکی بیمه نامه تحویل خواهد شد.

گفتنی است بیمه مرکزی با ارسال این پیامک و طراحی تسهیلات ویژه با توجه به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای کاهش زمان فعالیت بیمه گران و مراجعات حضوری بیمه گذاران، نقش اجتماعی خود را در کاهش اپیدمی ویروس کرونا ایفا کرده است.

اتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *