تکالیف نوروزی دانشآموزان استثنایی اعلام شد
وی افزود: توجه به پرورش خلاقیت دانشآموزان، توجه به ویژگیها و تواناییهای هر گروه از دانش آموزان استثنایی، اجتناب از تحمیل فعالیتهای خارج از توان و علاقه و تنظیم نوع و تعداد فعالیتها متناسب با نوع معلولیت دانش آموزان از ویژگیهای فعالیتهای یادگیری دانشآموزان در ایام نوروز خواهد بود.
حسینی در پایان گفت: طراحی تکالیف در قالب نقاشی و کاردستی، چگونگی مراقبت از خود و دیگران در ایام نوروز، نوشتن آداب و رسوم محلی عید نوروز و تهیه پیامهای تبریک از جمله فعالیتهای پیشنهادی در ارائه تکالیف میتواند باشد.