اینفوگرافیک| رسانه ملی نباید همه را به یک چشم ببیند!
ملاحظات برنامههای کرونایی و غیر کرونایی رسانه ملی بررسی شد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، ملی بودن رسانه ملی نه به معنای این است که خدمات خود را طبق یک استاندارد واحد برای آحاد جامعه تنظیم کند. معضلی که در شرایط بحرانی مثل شیوع ویروس کووید ۱۹ (کرونا) کاملا مشهود است. رصد نیازها و شرایط اقشار مختلف کشور از حیث موقعیت جغرافیایی، آداب قومی، وضع اقتصادی،ملاحظات فرهنگی و... در ساخت برنامههای این روزهای صدا و سیما بسیار ضرری است.
ملاحظات برنامههای کرونایی و غیر کرونایی رسانه ملی:
- مخاطب شناسی سنی (خردسالان، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و مسن)
- ویژگیهای منطقهای، اقلیمی و اعتقادی مناطق مختلف کشور
- شرایط فردی و اجتماعی افراد و گروهها از جمله مشاغل (کارمند، کارگر، کاسب و ...)
- توجه به تفاوتها و اقتضائات کلانشهرها، شهرها و روستاها
منبع: مرکز پژوهشی آرا اندیشکده اسرا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *