صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جزئیاتی از پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس در تعطیلات کرونایی

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۶۶۲
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس در ماه پایانی سال و بدنبال تعطیلی مدارس توضیح داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، نورعلی عباسپور، مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس در ماه پایانی سال به علت تعطیلات ناشی از کرونا در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا بیان کرد:

اول آنکه اصل اساسی و تعیین کننده قرارداد میان پیمانکار و مدرسه است. دوم اینکه هرگونه تغییر، بازنگری و ساماندهی و تصمیمی برعهده کارگروه ماده ۱۸ هر استان است. در استان دوکارگروه داریم، یک کارگروه استانی که ریاست آن برعهده معاون عمرانی استاندار است. در کارگروه ماده ۱۸ نیز نماینده آموزش و پرورش و اولیا و شهرداری حضور دارند باید وضعیت را بسنجند و طبق شرایط همان شهرستان تصمیم گیری کنند و اگر به مشکلی برخوردند کارگروه استانی ورود می‌کند.

هرچند معمولا در قرارداد‌ها قید شده در مواردی که کار انجام نمی‌شود حقوقی پرداخت نشود، اما اکنون در شرایط خاص قرار داریم و باید طبق شرایط امروز تصمیم گیری و یا تجدیدنظر شود. ضمن آنکه میزان و بهای مسافت طی شده و ... جزو مصوبات شورای شهر هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *