صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سامانه ۱۶۵ پاسخگوی مردم در راستای کنترل بیماری کرونا

۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۰۴۱۵۸
معاون بهداد ناجا از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ صدای پزشک این معاونت در راستای آموزش و آگاه سازی خانواده‌ها با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،سردار "محمد رضا حسینی" معاون بهداد ناجا در جلسه معاونت بهداد ناجا توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فرموده معظم له که" خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم" باید در مدیریت بحران بیماری کرونا فصل الخطاب قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر عنوان کرد: همه نهاد‌ها به ویژه نهاد‌های بهداشتی درمانی با اطلاع رسانی دقیق در خصوص راه‌های انتقال و پیشگیری از این بیماری و همچنین خودداری از رفت و آمد‌های غیر ضروری افراد به ویژه افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای تاکید دارند.

حسینی در ادامه سامانه ۱۶۵ صدای پزشک معاونت بهداد ناجا را ظرفیت خوبی در ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها دانست و از فعالیت شبانه روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده‌ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

گفتنی است، خط امین ۸۲۱۶۵ و خط شهری ۶۳۹۸۲۱۶۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کارکنان و خانواده‌ها در زمینه بیماری کرونا است.


برچسب ها: کرونا پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *