صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تعزیر شرکت‌های نمایندگی‌های فروش خودرو در بوشهر/صدور رای قاچاقچیان کالا در استان فارس

۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹:۴۵
کد خبر: ۶۰۰۹۶
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شعبه تعزیرات حکومتی فارس، عاملین قاچاق مقادیری پوشاک و سم خارجی را به ضبط کالای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 200 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مهمترین اخبار سازمان تعزیرات در چند روز گذشته به شرح زیر است:

رسیدگی به پنج پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی

در استان آذربایجان غربی مقادیری چرم خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 540 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

همچنین پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی و عامل تخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 30میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

از سوی دیگر شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، عامل قاچاق 300 دستگاه گوشی تلفن همراه را به جزای نقدی به مبلغ 670 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرد.

در پرونده دیگری شعبه تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، عامل قاچاق 350 دستگاه گوشی تلفن همراه را به ضبط کالای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 900 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

همچنین پرونده قاچاق 46 گونی پوشاک خارجی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان غربی رسیدگی شد و عامل تخلف به پرداخت 650 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

تعزیر شرکت‌های نمایندگی‌های فروش خودرو در بوشهر

با شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مبنی بر گرانفروشی توسط دو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو، شعبه تعزیرات حکومتی استان پس از بررسی پرونده ، شرکتهای مزبور را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 194 میلیون ریال در حق شاکی و 370 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

رسیدگی به پرونده قاچاق یک میلیون و 300 هزار نخ سیگار خارجی در زنجان

شعبه تعزیرات حکومتی زنجان، عامل قاچاق یک میلیون و 300 هزار نخ سیگار خارجی را به ضبط کالای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 800 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تعزیر نانوای گرانفروش در قزوین

شعبه تعزیرات حکومتی استان قزوین متصدی یک واحد نانوایی فانتزی را به علت تخلف گرانفروشی به پرداخت 28 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

رسیدگی به چهار پرونده تخلفات صنفی و قاچاق در سیستان و بلوچستان

شعبه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، عامل قاچاق مقادیری آب میوه و انواع ترشی خارجی را به ضبط کالای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 350 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

علاوه بر این شعبه تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان متصدی یک واحد صنفی را به علت تخلف گرانفروشی و عدم درج قیمت به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

از سوی دیگر قاچاقچیان مقادیری کفش مستعمل در شعبه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 37 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم نمود.

همچنین عاملین اجاره غیر قانونی کارت های سوخت کامیونها و عرضه خارج از شبکه سوخت در شعبه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، به پرداخت بیش از 65میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

صدور رای قاچاقچیان کالا در استان فارس

شعبه تعزیرات حکومتی فارس، عاملین قاچاق مقادیری پوشاک و سم خارجی را به ضبط کالای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 200 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

علاوه بر این شعبه تعزیرات حکومتی استان فارس قاچاقچی تعدادی مانیتور خارجی را به 460 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم نمود.

تعطیلی واحد صنفی متخلف در کرمان

شعبه تعزیرات حکومتی استان کرمان متصدی یک واحد صنفی را به علت تخلف گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، تعلیق پروانه کسب و تعطیلی به مدت شش ماه محکوم کرد.

تعطیلی کارخانه تولید مواد بهداشتی متخلف در کرمانشاه

با حکم شعبه تعزیرات حکومتی کرمانشاه ، یک کارخانه تولید سفید آب، به علت فعالیت در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد تعطیل شد.

محکومیت عامل قاچاق سیگار در گیلان

در استان گیلان مقدار 163 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط کالای مکشوفه ، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 98 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *