کرونا مردم را به سمت فروشندگان مجازی سوق داد
عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی کرونا را دلیل عدم حضور فیزیکی مردم برای خرید کالا و استقبال از خریدهای مجازی عنوان کرد.
عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی تصریح کرد: طی روزهای گذشته نحوه خرید مردم حکایت از استقبال از کسب و کارهای مجازی است که بخشی از آن مربوط به فروش کالا و بخش دیگر ارائه خدمات مانند کلاسهای مجازی است.
وی افزود: با توجه به وضعیت موجود امکان ارائه خدمات و کالا به تمام مشتریان وجود ندارد، اما ظرفیت در سالهای گذشته ظرفیت خوبی ایجاد شده است و به خاطر شرایط اقتصادی کمی مغفول مانده است.
الفت نسب تصریح کرد: نزدیک به ۱ تا ۱.۵ درصد حجم خرده فروشی به صورت آنلاین است که میتواند تا سه برابر افزایش پیدا کند و تاکسی آنلاین نمونه موفقی از کسب و کارهای مجازی که روزانه تا ۲ میلیون سفر را انجام میدهند.
عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی تصریح کرد: باید حمایت لازم و زیر ساخت مورد نیاز برای توسعه این بخش فراهم شود تا شاهد افزایش اشتغالزایی و تسریع در خدمات رسانی باشیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *