صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باید از تمام ظرفیت‌های علم پزشکی در جهت تامین امنیت بهداشتی مردم استفاده شود

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸:۲۱
کد خبر: ۵۹۹۴۲۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: باید تمامی راه‌های شیوع و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی و از تمام ظرفیت‌های علم پزشکی استفاده شود تا امنیت بهداشتی مردم تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان بهداشت گفت: هر چند که حسب اطلاع ویروس کرونا مانند سایر بیماریها است و آنگونه که تبلیغ سوء و منفی از آن می‌شود، خطرناک نیست، ولی باید تمامی راه‌های شیوع و پیشگیری از ابتلا به این بیماری شناسایی گردد و از تمام ظرفیت‌های علم پزشکی استفاده تا امنیت بهداشتی مردم تامین شود.

وی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر دادستان‌های استان خواست تا با جدیت و قاطعیت با عوامل شایعه پراکن و سودجو برخورد شود و به هیچ وجه اجازه تشویش اذهان عمومی را به افراد ندهند، خصوصاً در فضای مجازی و باید با کسانی که به شایعه سازی در خصوص کرونا می‌پردازند و مردم را نگران می‌کنند، برخورد شود.

گروسی ادامه داد: اگر مردم مواردی را که وزارت بهداشت و درمان و نیز مسئولین مربوطه در استانها توصیه می‌کنند و همچنین توصیه‌های پزشکان مجرب که از رسانه ملی منعکس می‌شود را عمل نمایند، یقین داشته باشند که همگی در سلامت خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خطاب به همکاران دستگاه قضایی استان هم گفت: با عنایت به اینکه یکی از دستگاههای پر مراجعه، دستگاه قضایی است، باید در رعایت بهداشت فردی و آنچه که پزشکان و مسئولان بهداشت توصیه می‌کنند بیشتر از سایرین عمل کنند تا از بیماری مصون بمانند.

گروسی در پایان صحبتهای خود از مسئولین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به لحاظ حضور در جلسه و بیان نکات مهم و هم اندیشی و نیز اتخاذ تدابیر لازم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

شایان ذکر است در این جلسه ولیزاده معاون اجرایی معاونت بهداشت استان، بدلی رئیس گروه بیماریهای واگیر بهداشت و درمان استان و مهدی مینایی مدیر گروه بهداشت و درمان استان حاضر و نکات مهمی توسط وی طرح و مقرر شد که عملیاتی شوند.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *