احداث اتوبان امام علی اثری فاخر و بی نقص است/کاهش یک ساعته زمان تردد از شمال به جنوب تهران
وی با بیان اینکه در تهران دو یا سه گذر برای اتصال شمال و جنوب شهر به یکدیگر احداث شده است، افزود: با وجود راه اندازی این اتوبان باز هم کمبودهایی در حوزه عبور و مرور شهری دیده میشود.
قناعتی با تاکید بر اینکه روزانه اتومبیلهای بسیاری به شهر تهران افزوده میشود، تصریح کرد: اگر اتوبانهایی همچون اتوبان امام علی (ع) ایجاد نشود به طور حتم گرههای ترافیکی و حمل و نقلی بسیاری در سطح شهر ایجاد خواهد شد.
اتوبان امام علی(ع) مهندسی و فنی ساخته شده است
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اتوبان امام علی (ع) از نظر فنی بدون عیب و نقص است، گفت: این اتوبان از حیث مهندسی به درستی ایجاد شده و مسیریابی درستی نیز در آن صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه اتوبان امام علی (ع) از شمال و جنوب با اتوبانهای مهمی از جمله شهید همت و بابایی و خلیج فارس اتصال دارد، افزود: این اتوبان محدود به مرکز شهر نشده و با در نظر گرفتن مسیر عبور اتوبوس بی ار تی در آن مسیر تردد را از یک ساعت و ۳۰ دقیقه به نهایت ۳۰ دقیقه رسانده است.
قناعتی با اشاره به رعایت استاندارد لازم در ساخت اتوبان امام علی (ع) تصریح کرد: بهترین آسفالت در این مسیر استفاده شده و نمادها و علایم رانندگی و همچنین موانع و گارد ریلهای استاندارد نیز مصرف شده است.
وی با بیان اینکه احداث اتوبان امام علی یکی از اقدامات فاخر در شهر تهران است، گفت: از نظر فنی نمیتوان هیچ ایرادی به ایجاد این اتوبان گرفت.
این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار وقت برای احداث اتوبان امام علی (ع) با بیش از ۱۰۰۰ مالک خانه برای تخریب توافق کرده است، تصریح کرد: بازگشایی این اتوبان اقدامی در مسیر افزایش رفاه حال مردم بوده از این رو بی انصافی است اگر برای تخریب کسی کار مناسب انجام شده را نادیده بگیریم.