افزایش نظارتها بر میادین میوه و تره بار تهران از آغاز اسفند
وی با اشاره به اینکه اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، بزرگترین سرمایه این سازمان است، بر لزوم توجه بیشتر به رعایت حقوق شهروندان و تکریم مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال، تاکید و اظهار کرد: بر اساس محاسبات و آمارهای موجود، در مناسبتهای خاص نظیر شب عید، میزان خرید در میادین میوه و تره بار به یک و نیم میلیون نوبت میرسد و در این شرایط که میادین با ازدیاد مراجعهکنندگان و افزایش انتظارات رو به رو هستند، انتظار میرود کارگران، غرفهداران و بهرهبرداران با سعه صدر بیشتری با مردم برخورد کنند.
راد با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تامین محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار وجود ندارد، تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند که محصولات با کیفیت مطلوب در اختیار آنان قرار بگیرد که این موضوع در ایام عید از حساسیت بالاتری برخوردار میشود و واحدهای نظارتی سازمان با جدیت و دقت بیشتری این مسئله را کنترل خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم رعایت نکات و موارد بهداشتی در جهت تامین سلامت شهروندان به عنوان مهمترین اولویت این سازمان، خاطرنشان کرد: به شهروندان اطمینان میدهیم که کارشناسان بهداشت و تغذیه سازمان بر عملکرد میادین میوه و تره بار و محصولاتی که در این مراکز عرضه میشود، نظارت مستمر و مستقیم دارند و مسائل مربوط به امنیت غذایی و سلامت شهروندان را به هیچ وجه قابل معامله نمیدانیم.