ورود ۱۳ اتوبوس جدید به خطوط اتوبوسرانی تهران/تاکید بر استفاده از اتوبوس های ساخت داخل در ناوگان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید براینکه استفاده از اتوبوس های ساخت داخل در ناوگان اتوبوسرانی تهران در اولویت قرار دارد، گفت: عموماً اتوبوس آماده در کارخانجات سازنده وجود ندارد و بر اساس سفارش مشتری نسبت به تولید اتوبوس اقدام می شود.
وی با اشاره به اینکه ۵۴ درصد اتوبوسهای ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده هستند و روز به روز بر این میزان افزوده میشود، اظهار کرد: به همین دلیل در حال حاضر روزانه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از حدود ۶ هزار اتوبوس تهران به دلیل فرسودگی در سطح شهر متوقف میشوند و به عبارتی هر روز ۵ درصد ناوگان به دلیل فرسودگی، در تعمیرگاه متوقف میشوند.
ترفع با بیان اینکه بودجه توسعه اتوبوسرانی تهران از محل منابع نقد و غیرنقد برای سال آینده ۱۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: با احتساب قیمت هر دستگاه اتوبوس تک کابین به مبلغ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، اگر کل بودجه در نظر گرفته شده را نیز به خرید اتوبوس جدید اختصاص دهیم، تنها قادر به نوسازی ۷۴۷ دستگاه اتوبوس خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تأکید بر تدبیر شهردار محترم تهران مبنی بر ارتقاء و توسعه کیفی و کمی ناوگان اتوبوسرانی تهران و حمایت اعضای شورای شهر از این موضوع، خاطر نشان کرد: خدمتگزاران شرکت واحد اتوبوسرانی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا با وجود همه محدودیت های موجود، بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندانی که اتوبوس را برای رفت و آمدها روزانه خود انتخاب کرده اند، ارائه دهد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *