ساخت فیلمهایی همچون «لباس شخصی» نیاز امروز سینمای ایران است
وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر احساس میکنم که ساختن چنین آثاری نیاز است و خود من از ساخت آن استقبال میکنم، حال برخی میگویند که شاید فضای اثر نزدیک به فضای ماجرای نیمروز بود، اما صحبت من این است که چرا نباید در مورد مسائلی همچون مضمون فیلم لباس شخصی فیلمهای بیشتری ساخته شود.
کارگردان فیلم «بیست و نفر» درباره نحوه رسیدن به نقش خود در فیلم لباس شخصی اذعان کرد: در ابتدا ما فیلمنامه را بارها خواندیم، گروه بازیگران به صورت مداوم تمرین میکرد و بازیگران چندین بار عوض شدند، اما در نهایت با همکاری خیرالله تقیانی پور بازیگردان اثر به یک یکپارچگی به نقشها رسیدیم و نتیجه اثری شد که مخاطب روی پرده میبیند.
وی با اشاره به فضاسازی فیلم «لباس شخصی» اذعان کرد: این فیلم به نظر من در ساخت اتمسفر موفق عمل کرده و امیرعباس رییعی گام بلندی در سینما برداشته است، از نظر من آثاری همچون لباس شخصی نیاز روز سینما هستند و ساخت این قبیل فیلمها تنوع را به سینما میآورد.
پتکی درباره احتمال موفقیت فیلم در گیشه خاطرنشان کرد: فیلم مضمون و محوریت جذابی برای مخاطب دارد و به شخصه به فروش فیلم امیدوار هستم، البته اگر در جشنواره فیلم فجر این فیلم در بخش سودای سیمرغ قرار میگرفت اتفاق بهتری برای آن میافتاد.