برندسازی و بازاریابی سد راه تولیدکنندگان داخلی
کارشناس اقتصادی گفت: عمده مشکلات تولید مربوط به برندسازی و بازار یابی برای فروش کالا است به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ در کشور نیز با همین مشکل مواجه هستند.
وی افزود: رونق تولید زمانی در کشور محقق خواهد شد که چندین عامل از قبیل مواد اولیه، نیروی انسانی و برندسازی برای توسعه بازار ایجاد شود.
این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: کشور از لحاظ تامین مواد اولیه بسیار غنی است و منابع عظیمی از سوختهای فسیلی و فولاد در کشور وجود دارد و باید از آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی افزود: با توجه به ساختار سنی کشور، و جمعیت فراوان جوان جویایی کار، کمبودی نیز در خصوص نیروی انسانی فعال وجود ندارد و در صورت رونق تولید میتوان به افزایش اشتغال در کشور کمک کرد.
رضایی بیان کرد: عمده مشکلات تولید مربوط به برندسازی و بازار یابی برای فروش کالا است به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ در کشور نیز با همین مشکل مواجه هستند، ضعف در این خصوص منجر به کاهش فروش و بالطبع آن کاهش تولید منجر خواهد شد.
این کارشناس اقتصادی عنوان کرد: برای گسترش بازار اولین گام برندسازی و توانایی معرفی کالا و خدمات است که در صورت اجرای آن تولیدکنندگان میتوانند به تولید انبوه برسند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *