صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برندسازی و بازاریابی سد راه تولیدکنندگان داخلی

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۶۰۴۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
کارشناس اقتصادی گفت: عمده مشکلات تولید مربوط به برندسازی و بازار یابی برای فروش کالا است به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ در کشور نیز با همین مشکل مواجه هستند.
علی رضایی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد با اشاره به رونق تولید در کشور اظهار کرد:مقاوم سازی اقتصاد در مقابل تحریم ها و محدودیت های بین‌المللی با رونق تولید به نتیجه خواهد رسید.
 
وی افزود: رونق تولید زمانی در کشور محقق خواهد شد که چندین عامل از قبیل مواد اولیه، نیروی انسانی و برندسازی برای توسعه بازار ایجاد شود.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: کشور از لحاظ تامین مواد اولیه بسیار غنی است و منابع عظیمی از سوخت‌های فسیلی و فولاد در کشور وجود دارد و باید از آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به ساختار سنی کشور، و جمعیت فراوان جوان جویایی کار، کمبودی نیز در خصوص نیروی انسانی فعال وجود ندارد و در صورت رونق تولید می‌توان به افزایش اشتغال در کشور کمک کرد.

رضایی بیان کرد: عمده مشکلات تولید مربوط به برندسازی و بازار یابی برای فروش کالا است به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ در کشور نیز با همین مشکل مواجه هستند، ضعف در این خصوص منجر به کاهش فروش و بالطبع آن کاهش تولید منجر خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی عنوان کرد: برای گسترش بازار اولین گام برندسازی و توانایی معرفی کالا و خدمات است که در صورت اجرای آن تولیدکنندگان می‌توانند به تولید انبوه برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *