صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نوروز ۹۹ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۵۹
کد خبر: ۵۹۵۹۷۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداریم.»

به‌گزارش گروه جامعه ، علی‌اصغر مونسان ۲۳ بهمن‌ماه ۹۸ در حاشیه افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی افزود: «بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها و مراکز اقامتی و خدماتی که به گردشگران ارائه خواهد شد نداریم ضمن اینکه حتی تخفیف‌هایی برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است.»

وی در ادامه و در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اهمیت تبلیغات گردشگری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم گردشگری کشور به نظر من موضوع تبلیغات است خوشبختانه داشته‌های کشور زیاد است و مشکلی نداریم، اما اینکه بتوانیم این داشته‌ها را معرفی کنیم یکی از چالش‌های ما است، اضافه کرد: «در دو سال اخیر برای معرفی ایران تلاش‌های زیادی کردیم، پورتال جامع گردشگری ایران را راه‌اندازی کردیم، پویش‌های را ایجاد کردیم و افراد شناخته شده‌ای را با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور به ایران آوردیم.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: «بعد از اتفاقات دی‌ماه برنامه اقدام فوری تهیه کردیم که یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این برنامه اقدام ملی تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران است.»

وی همچنین به موضوع تهیه سند برند ملی گردشگری ایران اشاره کرد و اظهار کرد: «موضوع برند ملی در همه بخش‌های اقتصادی موضوع مهمی است در حوزه گردشگری موضوع برند بسیار مهم است که البته موضوع برند خلاصه به لوگو و شعار نمی‌شود. در فاز اول آنچه باید در این برند به آن توجه می‌شد موضوع لوگو و شعار بود که باید بتواند به‌خوبی داشته‌های گردشگری کشور را به مخاطب منتقل کند.»

مونسان با عنوان اینکه با توجه به اهمیت لوگو و شعار در برند گردشگری به معاونت گردشگری دستور داده شد تا یک کار خوب در این خصوص با حضور همه متخصصان انجام شود درنهایت به لوگوی سیمرغ رسیدیم، شبیه به این فرم سیمرغ را در هیچ کشوری نداریم، این پرنده سرشار از ویژگی‌های مثبت و مختص ایرانیان است، سیمرغ در اساطیر ما وجود داشته و بزرگان و شعرا و ادبای ما به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته‌اند. فرم زیبایی در حال پرواز آن نشان‌دهنده اوج گرفتن صنعت گردشگری است، در ادامه افزود: «در فاز‌های بعدی سند برند ملی گردشگری نیز انجام خواهد شد.»


برچسب ها: مونسان نوروز 99

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *