صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پشت پرده افزایش قیمت خودرو چیست؟

۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۵۲۵
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت می‌گوید: دستگاه‌های متولی باید برای کنترل قیمت‌ها برنامه داشته باشند و از ابتدا هم گفته‌ایم که خودرو نباید دو نرخی باشد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، بازار خودرو نسبت به روز‌های گذشته وضعیت آرامی را سپری می‌کند، اما دلالان همچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند.

بازار مدت‌هاست در رکود به سر می‌برد، اما دلالان و سوء استفاده‌کنندگان در فضای مجازی همچنان سلیقه‌ای و به دلخواه خود قیمت می‌دهند.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت، گفت:این روز‌ها عرضه خودرو از سوی خودروسازان اندک است، همچنین عده‌ای خاص خودرو برای فروش در اختیار دارند.

وی بیان کرد:که این یک بازی است و عده‌ای سودجو که رانت اطلاعاتی دارند، همچنین افرادی که از طریق ربات ثبت‌نام می‌کنند خودرو‌های موجود را در اختیار گرفته و بازار را به راحتی به هم می‌زنند.

این مقام صنفی گفت: فضاسازی‌های کاذب در سایت‌ها و کانال‌ها تفاوت‌های قیمتی ۵۳ را رقم میزند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *