پشت پرده افزایش قیمت خودرو چیست؟
رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودروی پایتخت میگوید: دستگاههای متولی باید برای کنترل قیمتها برنامه داشته باشند و از ابتدا هم گفتهایم که خودرو نباید دو نرخی باشد.
بازار مدتهاست در رکود به سر میبرد، اما دلالان و سوء استفادهکنندگان در فضای مجازی همچنان سلیقهای و به دلخواه خود قیمت میدهند.
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودروی پایتخت، گفت:این روزها عرضه خودرو از سوی خودروسازان اندک است، همچنین عدهای خاص خودرو برای فروش در اختیار دارند.
وی بیان کرد:که این یک بازی است و عدهای سودجو که رانت اطلاعاتی دارند، همچنین افرادی که از طریق ربات ثبتنام میکنند خودروهای موجود را در اختیار گرفته و بازار را به راحتی به هم میزنند.
این مقام صنفی گفت: فضاسازیهای کاذب در سایتها و کانالها تفاوتهای قیمتی ۵۳ را رقم میزند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *