چند درصد از مردم بیننده برنامههای رسانه ملی بودهاند؟
بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ۶. ۸۱ درصد مردم بیننده برنامههای مختلف سیمای رسانه ملی بودهاند.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی سیما، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ۶. ۸۱ درصد مردم بیننده برنامههای مختلف سیمای رسانه ملی بودهاند که در این میان ۷.۶۷ درصد بیننده حداقل یکی از برنامههای در حال پخش هستند، دورهمیبا ۸. ۴۵ درصد پرمخاطبترین برنامه و شبکههای سه و نسیم نیز هرکدام با سه برنامه در میان ۱۰ برنامه پرمخاطب سیما در صدر شبکههای تلویزیونی قرار گرفتند.
پس از شبکههای سه و نسیم؛ شبکههای مستند، پنج، یک و ورزش هرکدام با یک برنامه در میان ۱۰ برنامه پرمخاطب سیما و با توجه به درصد مخاطب برنامههای آنها در رتبههای دوم تا پنجم قرار دارند.
بر اساس این نظرسنجی رتبهبندی ۱۰ برنامه نخست شبکههای مختلف سیما ازنظر میزان مخاطب به شرح ذیل است:
همچنین این نظرسنجی نشان میدهد شبکه سه با شش برنامه بالای ۱۰ درصد مخاطب بیشترین تعداد برنامههای دارای بالای ۱۰ درصد مخاطب را به خود اختصاص داده است و پسازاین شبکه، شبکه ورزش با پنج برنامه دارای بالای ۱۰ درصد مخاطب در رتبه دوم و شبکههای نسیم و یک با چهار برنامه دارای بالای ۱۰ درصد مخاطب بهصورت مشترک در رتبه سوم قرارگرفتهاند.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *