انتظارخیر: اینترنت خطهای ثابت خانگی مشکلی برای خرید بلیت ندارد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیاصغر انتظارخیر مدیر گیتهای الکترونیکی کشور در گفتوگویی در شبکه خبر در ارتباط با مشکلات هواداران پرسپولیس و استقلال برای خرید بلیت بازی دربی، اظهار داشت: کسانی که از روی سرویس دهندههای اینترنت خانگی اقدام به خرید بیلت کردند، مشکلی برای وصل شدن به سامانه را ندارند. بیشتر کسانی که مشکل داشتند با اینترنت خط موبایل وارد سامانه شدند. در تلاش هستیم تا این مشکل را هم حل کنیم. بخشی از مشکلاتمان هم ناشی از معضلات سخت افزاری است. تنها راه خرید بلیت، همین سامانه است و بلیت کاغذی به هیچ عنوان ارائه نخواهد شد.
وی در ادامه در خصوص اینکه بلیتفروشی دربی تا چه زمانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بلیت فروشی اینترنتی تا دقیقه ۷۵ بازی ادامه دارد. ما مدت زمان خرید را کم کردهایم و هوادارن باید ظرف مدت ۱۵ دقیقه خرید بلیت را انجام دهند و گرنه بلیتی برای آنها صادر نمیشود. اگر کسی پولی در سایت پرداخت کرده، اما بلیتی در کارتابل خود نمیبیند به این معنی است که بلیت برای او صادر نشده و پولش هم به او بازخواهد گشت. ما در بازیهای قبلی بدون مشکل بلیت فروشی اینترنتی داشتیم، اما برای دربی به دلیل استقبال گسترده ما محدودیتهای زیرساختی داریم و مشکلات دیگر هم هست که همه آنها به ما مربوط نیست.