صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازرسی از بازار شکر در صدر اولویت‌ها

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵:۰۱
کد خبر: ۵۹۳۰۵۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
شکر، ذرت، جوجه یکروزه، لاستیک سبک و سنگین (کامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی و تیرآهن، به عنوان کالا‌های اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به هفدهم بهمن ماه معرفی شدند.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ در راستای سیاست‌های کنترلی و نظارتی مستمر به منظور آرام سازی فضای بازار، بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور در هفته پیشرو، بازرسی‌های خود را بر ذرت، لاستیک سبک و سنگین شامل (کامیون، اتوبوس، پژو، پراید)، ورق فولادی، تیرآهن خصوصاً شکر و جوجه یکروزه متمرکز می‌کنند.

لازم بذکر است؛ در جلسه ستاد تنظیم بازار که به طور مستمر هر هفته برگزار می‌گردد، کالا‌های اولویت‌دار برای نظارت و بازرسی تعیین و تصمیم گیری‌های لازم در این خصوص صورت می‌پذیرد.

 هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و... در ارتباط با کالا‌های اولویت دار از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در میان گذاشته تا به صورت خارج از نوبت به آن‌ها رسیدگی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *