صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عرضه ۴۷۰ هزار تن از محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در فرابورس

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴:۳۱
کد خبر: ۵۹۱۴۴۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت:۹۵ درصد محصول نهایی پتروشیمی تندگویان معادل ۴۷۰ هزار تن برای فروش در بورس کالا تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ؛ سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت تولید این واحد پتروشیمی اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه بین المللی، تمام واحد‌های پتروشیمی شهید تندگویان به فعالیت کامل خود ادامه می‌دهند.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تصریح کرد:تحریم‌های بین المللی باعث توسعه ظرفیت‌های داخلی و خودکفایی در تولیدات مورد نیاز شد و افزایش اشتغال را نیز به دنبال داشت.
 
وی افزود: امروز هم نیاز بازار را تامین می‌کنیم و با افزایش تولید، حضور مستمری در بازار‌های بین المللی نیز وجود دارد و با توجه به رسیدن به سوددهی وارد فرابورس خواهیم شد.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در پاسخ به اظهار کرد: شرکت پتروشیمی تندگویان با زیان انباشت فراوانی در سال گذشته مواجه بود که در نه ماهه اول سال با پرداخت این زیان انباشت به سودهی رسیده است.
 
قاسمی بیان کرد: پرداخت به موقوع حقوق کارکنان رسمی، قراردادی و حذف تبعیض در نحوه خدمات دهی به همراه طبقه بندی سالانه می‌تواند رضایت نیروی انسانی فعال در پروژه را به همراه داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بیان کرد: ۹۵ درصد محصول نهایی پتروشیمی تندگویان معادل ۴۷۰ هزار تن برای فروش در بورس کالا تخصیص داده شد.
 
وی افزود: تا سال ۱۴۰۰ در یکی از واحد‌های ssp به منظر توانایی در سوییچ مواد اولیه گرید نساجی و بطری مورد بهره برداری خواهد گرفت.
 
قاسمی بیان کرد: این سه گرید جدید مربوط نخ لاستیک، انتی یو وی و ظروف روغن به منظور متنوع سازی تولید صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری میزان تولید محصولات از ۱ میلیون تن نیز عبور خواهد کرد و رکورد جدیدی در این صنعت ثبت خواهد شد.
 
وی افزود:میزان تولیدات پتروشیمی تندگویان نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی یافته است.
 
قاسمی بیان کرد:۸۵ درصد برنامه‌های این شرکت اجرا شده است و پیش از پایان سال تمام موارد آن اجرا خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *