صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مفاخر، نخبگان و سیاسیون در «کارستان» شبکه سه

۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۹۰۹۹
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
«کارستان» شبکه سه با ادبیاتی نو در حوزه انتخابات؛ گفتگو با شخصیت‌های مطرح سیاسی، مفاخر و نخبگان کشور را در دستور کار دارد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، حامد چهاردوری تهیه کننده «کارستان» در خصوص فرآیند تولید این برنامه گفت: مجموعه تلویزیونی «کارستان»، کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیما ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در ادامه مجموعه‌هایی که برای انتخابات تولید کرده بودیم هست، در این دوره انتخابات مجلس هم مجموعه‌ای با ساختاری جدید طراحی کرده ایم که در دو بخش ساختار و محتوا دارای نوآوری است. 

وی ادامه داد: برنامه «کارستان» دارای سه بخش گفتگو با شخصیت‌های مطرح سیاسی، مفاخر و نخبگان کشور و گزارش‌های پشت صحنه است. همچنین خواننده‌های مطرح اقوام با زبان‌ها و گویش‌های محلی در کنار سایر خواننده‌های کشور به نمایندگی از مردم ایران نیز در این برنامه حضور دارند. مجریان «کارستان» شهرام شکیبا، محمد قاسمی و پدرام آبدان هستند. در بخش استندآپ کمدی این برنامه علیرضا مسعودی، سامان گوران و بهزاد قدیانلو اجرا می‌کنند.
چهار دوری گفت: برای اولین بار در تلویزیون ما از دکور ۳۶۰ درجه استفاده کردیم، نمای دکور قسمتی از کشور عزیزمان ایران است و یک چهار راه درون شهری را طراحی کرده ایم که در هر گوشه از این چهار راه اتفاقات مختلفی می‌افتد که شامل گفتگو با نخبگان کشور، شخصیت‌های شناخته شده در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، بازیگران و... است؛ بخش دیگر برنامه شامل استندآپ کمدی و بخش آوا‌های سنتی و محلی که توسط خوانندگان معروفی مانند سالار عقیلی و حمید حامی و دیگر خوانندگان اجرا می‌شود. زبان این برنامه کاملا نرم بوده و هدف آن هم ارتقاء و کیفی کردن انتخاب برای مردم است. سعی ما این بوده که محتوای سیاسی که معمولا خشک است را با ادبیاتی نو و شاد و مفرح به مخاطبان ارائه دهیم.

تهیه کننده «کارستان» تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های انتخاباتی را تفاوت ساختار و محتوا دانست و افزود: از جمله تمایز‌های این برنامه ایستادن تماشاگران در این دکور شهری است که برای اولین بار اجرا شد، در استندآپ کمدی‌ها به موضوعات سیاسی و اجتماعی در قالب طنز اجرا می‌شود. در بخش گفتگو انتظارات و مطالبات مردم از مجلس شورای اسلامی آینده مورد برسی و نقد قرار می‌گیرد؛ تمام تلاشمان این است تا در تولید این برنامه قدمی رو به جلو برداریم تا انشالله شاهد مجلسی باشیم که چه از نظر کمی و کیفی برای آینده کشور تاثیرات خوبی بگذارد.

چهار دوری با اشاره به تلاش تیمی ۱۵۰ نفره در این برنامه اظهار داشت: در اتاق فکر این مجموعه از ظرفیت جامعه دانشگاهی، هنرمندان، نویسندگان حوزه طنز، تولید کنندگان محتوای سیاسی و روزنامه نگاران استفاده کرده ایم و خروجی آن کار تیمی ۱۵۰ نفره است که در تولید این برنامه مشارکت دارند، تا بتوانیم به بهترین شکل این برنامه را روی آنتن ببریم.

وی درباره بازخورد‌های این برنامه گفت: خوشبختانه تا اکنون این برنامه مورد استقبال خوب بینندگان عزیزمان قرار گرفته است، انشاالله با پخش قسمت‌های دیگر «کارستان» شاهد جلب رضایت بیشتر مردم عزیزمان از این برنامه باشیم، یکی دیگر از مواردی که باعث خوشحالی ما شده است بازنشر قسمت‌های مختلف این برنامه در سایت‌های خبری است.

«کارستان» کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‎شود.

انتهای پیام / 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *