افزایش ۷۳ درصدی مخاطبان موزه سینما
همچنین میزان فروش سالنهای سینمای موزه نیز نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته با ۵۵ درصد افزایش فروش همراه است.
گفتنی است، تعداد رویدادهای مرتبط با سینما از جمله بزرگداشت پیشکسوتان، هفتههای فیلم، همکاری در برگزاری برخی جشنوارههای فیلم مربوط به تشکلها و موسسات سینمایی، نشستهای تخصصی، نمایشهای ویژه، رونمایی فیلمها و حضور هیاتهای داخلی و خارجی و ... از تعداد ۲۸ مورد برنامه در سال ۹۷ به عدد ۷۱ برنامه در سال ۹۸ رسیده است.
یادآور میشود، رویکرد موزه سینما در برنامهها و فعالیتهای سالجاری با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی و جذابیت بیشتر نمایشگاههای موزه و همچنین همکاری موثر و مشارکت در فعالیتهای گروههای غیردولتی و مستقل به خصوص حمایت از فیلمسازان جوان بوده است و از طرفی ارتقاء سطح تجهیزات فنی، رفاهی، رفع نقایص عمرانی و تاسیساتی در دستور کار قرار گرفته است.
در همین راستا به منظور شناخت تاریخ سینمای ایران و بهره برداری از امکانات موجود در مجموعه، ارتباط و دعوت از مدارس برای بازدید دانش آموزان و نمایش فیلمهای روز و خاطره ساز کودک و برپایی کلاس درس سینما در نوبت صبح ایجاد شده است.