صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شکست تیم والیبال ایران در ایستگاه آخر

۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶:۲۰
کد خبر: ۵۸۱۲۳
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ مغلوب تیم نه چندان موفق روسیه شد.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در دومین مسابقه هفته هشتم لیگ جهانی به مصاف روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

ملی پوشان کشورمان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ برابر روسیه به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب روسیه شد تا با شش پیروزی به کار خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ پایان دهد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این مسابقه از ترکیب امیر غفور، میلاد عبادی پور، میرسعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی استفاده کرد.

الکساندر کلیمکین سرمربی موقت تیم ملی والیبال روسیه نیز از سِرگی اَنتیپکین، آرتم ولویچ، ییوگینی سیوژیلیئس، سرگی سایوین، دیمیتری موزرسکی، الکسی آبمایچه و آرتم اسملیر به عنوان بازیکنان آغاز کننده این مسابقه استفاده کرد.
نصر شعبان از مصر و ولادیمیر سیمونوویچ از صربستان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. مسعود یزدان پناه داور بین المللی کشورمان نیز به عنوان داور ذخیره این مسابقه بود.

آندری آرنا از ایتالیا نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت ومحمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال نیز از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.

در زمان شروع مسابقه همانند دیگر دیدارهای ایران تعدادی توپ از سوی بازیکنان تیم ملی برای تماشاگران ارسال شد.

برای نخستین بار در لیگ جهانی امسال ظرفیت سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در این مسابقه تکمیل نشد.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال دو پیروزی برابر آمریکا در تهران، یک برد برابر لهستان در تهران و سه پیروزی برابر روسیه در کازان و تهران به دست آورد. همچنین 6 شکست (دو دیدار در لس آنجلس برابر آمریکا، دو مسابقه در چنستوهوا برابر لهستان و یک ناکامی در تهران برابر لهستان و یک شکست برابر روسیه در تهران ) از نتایج این تیم در لیگ جهانی امسال بود.

ملی پوشان کشورمان با کسب شش پیروزی و شش شکست موفق به کسب ۱۸ امتیاز شدند و در جایگاه سوم جدول گروه B سطح یک لیگ جهانی قرار گرفتند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *