رونق تولید در گرو حمایت از کالای ایرانی
این کارشناس حوزه اقتصادی تصریح کرد: با تبلیغات جهت دار برخی از رسانه ها، کیفیت کالایی ایرانی به مراتب پایین تر از میزان واقعی خود معرفی می شود تا جایی که بسیاری از کالاهای ایرانی با برند حارجی به فروش می رسد.
وی افزود: کالاهای داخلی به دلیل مشکلات مربوط به برندینگ و عدم معرفی خود زیر سایه بسیاری از کالاهای بی کیفیت خارجی مخفی مانده اند.
ریاحی بیان کرد: تولید داخلی زمانی رونق خواهد یافت که به تولید انبوه برسد و این مهم زمانی اتفاق می افتد که مصرف کنندگان به منظور حمایت از اشتغال اقدام به خرید کالاهای ایرانی در کشور کنند.
وی افزود: رسانه های جمعی نقش مهمی در فرهنگ سازی برای افزایش استقبال مردم از کالای ایرانی دارند و باید سیاست های کلان رسانه ای به سمت حمایت از کالای ایرانی تنظیم شود.
این کارشناس حوزه اقتصادی ابراز کرد: تبلیغات گسترده کالاهای خارجی در رسانه رسمی به افزایش فرهنگ استفاده از کالاهای خارجی منجر می شود که این موضوع ناامیدی تولیدکنندگان ایرانی را به همراه دارد.