۹ میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ در پایتخت
معاون عملیات پلیس پایتخت بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا ابتدای آذر حدود ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پایتخت صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴ میلیون از این تماسها عملیاتی شده است، عنوان کرد: در کل تماسهای صورت گرفته حدود ۲ میلیون تماس در خصوص دریافت اطلاعات و راهنمایی از پلیس شامل مشاوره خانواده و حقوقی، استعلام خودرو و موتور سیکلت سرقتی، گمشدگان و بازداشتیها و ... بوده است که این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس میباشد.
سردار یعقوبی با اشاره به اینکه در هر ۳ ثانیه یک تماس با مرکز فوریتهای پلیس پایتخت انجام میشود، عنوان کرد: سامانه ۱۱۰ صرفا برای رسیدگی به فوریتهای پلیسی است، از این رو از شهروندان محترم درخواست میشود از تماسهای غیر ضروری خودداری نمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *