صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی برای نیرو‌های تحصیل‌کرده در مدارس غیردولتی

۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۳۴
کد خبر: ۵۷۲۰۱۹
رییس سازمان مدارس غیردولتی از اشتغال ۲۳۰ هزار نیروی تحصیل کرده در مراکز و مدارس غیردولتی کشور خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در نخستین نشست هم‌اندیشی و توجیهی برگزاری دومین نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیر دولتی و صنایع آموزشی وابسته که در محل سالن همایش خانه معلم منطقه سه برگزار شد، با اشاره به اشتغال بیش از ۲۳۰ هزار نیروی تحصیل کرده در مدارس غیردولتی که توسط موسسین جذب شده‌اند گفت: علاوه بر این میزان، ۱۵۰۰۰ مرکز آموزشی حجم عظیمی از نیرو‌ها را مشغول به کار کرده است و ۳۰ هزار مرکز پیش دبستانی که بیش از یک میلیون نوآموز را جذب کرده و ۱۷۰۰ مدرسه آموزش از راه دور آماری هستند که در مدارس و مراکز غیردولتی مشغول به کار و فعالیت هستند.

مجتبی زینی‌وند با تقدیر از برگزاری اولین نمایشگاه دستاورد‌های مدارس غیردولتی در سال گذشته در شهر تهران افزود: در نمایشگاه سال گذشته، جلوه‌ای از خلاقیت و نواوری را به مردم و مسئولین نشان دادند. کار بسیار خوبی بود که با همت شما امسال به نحو مطلوب‌تری ادامه یافته و برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: جامعه‌تی می‌تواند نظم اجتماعی و فرهنگی خود را بر اساس باور‌ها و نظام ارزشی خود سامان ببخشد و تقویت کند که نظام آموزش و پرورش توانمند و پویا و کارآمد داشته باشد. به همین جهت و نقش آفرینی آموزش و پرورش بود که بنیانگذار کبیر انقلاب تاکید بر مشارکت مردم درآموزش و پرورش داشتند.

وی گفت: زمانی که چند نوبته بودن مدارس، اصل کارکرد آموزش را در مدارس تهدید می‌کرد به دستور حضرت امام بخش غیردولتی بعنوان نماد مردمی در کیفیت آموزشی به کمک نظام آموزشی آمد.

مجتبی زینی‌وند با تاکید بر آموزش و تربیت نسلی توانمند، پاسخگو و انقلابی برای آینده کشور؛ نقش موسسان مراکز غیردولتی را در این زمینه بسیار مهم و غیرقابل انکار دانست و افزود: موسسین مدارس غیردولتی با اعتقاد به رسالت راهبرانه و هدایتگرانه‌ای که در مسایل آموزشی و پرورشی دارند، وظیفه‌ای بزرگ برای ساختن تمدن نوین فردای ایران اسلامی با پرورش بنیادین اندیشه و خرد در مدارس در گام دوم انقلاب برای خودشان قایل هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *