نمیخواهیم واردکننده بنزین شویم
اظهارات واعظی در حالی است که چهار سال قبل، برخی مدیران ارشد دولتی به همراه نشریات اجارهای، تبلیغات پرحجمی را درباره ضرورت و واردات بنزین به راه انداختند و در کنار آن، حذف سهمیهبندی بنزین و تثبیت قیمت آن را برای چهار سال متوالی توجیه کردند؟! خروجی این روند، رشد شتابان مصرف و افزایش بیرویه قاچاق سوخت بود که دهها هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد و اکنون باید پرسید اگر سیاست اخیر دولت در بازگشت به سهمیهبندی مصرف سوخت درست بوده، چرا در ۴ سال گذشته علیه این اقدام درست بدگویی شد و به مردم خسارت وارد گردید و اکنون با تحمیل مجدد هزینه به اقتصاد و امنیت کشور، دوباره باید همان سیاست را به اجرا گذاشت.
یادآور میشود یکی از دلایل حذف سهمیهبندی بنزین در سال ۹۴، القای گشایش اقتصادی بهواسطه برجام بود و حال آنکه در حقیقت با این کار، امکانات پسانداز و سرمایهگذاری بزرگ ملی از کشور سوخت و دود هوا شد.
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.