۱۲ درصد مدارس کشور تخریبی هستند
حاجی میرزایی افزود: جامعه عرصه مسئولیت اجتماعی است و به شدت به این گروهها احتیاج داریم، علاوه بر اینکه با فعالیت این گروهها دانش آموزان بیشتری تحت پوشش قرار میگیرند با این فرهنگ، فرهنگ مسئولیت پذیری در کشور اشاعه مییابد.
حاجی میرزایی افزود: مدرسه کانون یادگیری و سازنده آینده جامعه ماست. مدرسه ظرفیت فکر و ذهن و روان و توانمندی جامعه را افزایش میدهد و مدرسه موقعیت یادگیری است و خیرین مدرسه ساز در خلق این موقعیت به ما کمک میکنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خیرین شریک آموزش و پرورش در امر تربیت است.
حاجی میرزایی افزود: در جمع خیرین مدرسهساز سه ویژگی کانون تربیت در موقعیت تربیت با روح مسئولیت جمع شده است.
حاجی میرزایی در ادامه با بیان اینکه وضعیت ما در مدارس به رغم تلاشهای گسترده صورت گرفته همچنان نیازهای گستردهای دارد، افزود: در کلانشهرها و حاشیه شهرها کمبود فضای آموزشی داریم و ۳۰ درصد از مدارس ما نیازمند توجه و ۱۲ وضعیت تخریبی هستند و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم سازی هستند.