صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تمامی درخواست‌ها و شکایت‌های زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد

۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۱۸۸
مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایتمندی زائران از خدمات بیمه‌ای در اربعین امسال گفت: تمامی درخواست‌های زائران با تسریع در محل پیگیری و بررسی شد.

به گزارش گروه جامعه ، ناصر شاهنده، در خصوص برنامه‌های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم‌های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه‌ای و درمانی را انجام دادیم.

وی افزود: برنامه ریزی‌های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی، شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.

شاهنده با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می‌کردیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های زائران و تسریع رفع مشکلات آن‌ها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه‌ای انجام گرفت به گونه‌ای که تمامی درخواست‌ها در محل مورد بررسی قرار می‌گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.

شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست‌ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده اند و این موضوع به آینده و روز‌های بعد از اربعین موکول نگردد.

مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سال‌های آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده نماید و همچنین تعداد پایگاه‌های مستقر در کشور میزبان و مرز‌ها را افزایش دهد.

وی در پایان اظهار کرد: زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول گردیده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *