از برند جدید کمیته بینالمللی پارالمپیک رونمایی شد
با رونمایی از برند جدید و عبارت IPC، کمیته بینالمللی پارالمپیک در مقیاس جهانی به دنبال آن است تا از ورزش به عنوان عامل تسهیلگر در تغییر گرایشات و ایجاد فرصتهای بیشتر برای افراد دارای معلولیت بهره گیرد.
از سال ۲۰۰۴، زمان رونمایی نشان IPC، این اولین بار است که تغییراتی در این برند صورت میگیرد و برای تحکیم شکل ظاهری آجیتوس و تثبیت آن در عصر دیجیتال، رنگهای جدید که با روحیه با نشاط جنبش پارالمپیک مطابقت دارند با شکل نوشتاری جدید و با حالتی کشیده، ارائه شدهاند و این تغییرات روحی تازه به برند IPC میبخشد.
در راستای تکمیل این فرایند، IPC در هفتههای آتی اقلام خود را با برند جدید ارائه خواهد نمود و آغاز این اقدام از نشست مجمع عمومی کمیته بینالمللی پارالمپیک که در هفته جاری با حضور ۵۰۰ تن از اعضا و ذینفعان در شهر بن آغاز میشود، کلید خواهد خورد.