نوبخت: مترو متولی تبلیغات محیطی نیست
به گفته نوبخت، مدیریت تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو بر عهده شهرداری است و شرکت مترو در این موضوع دخالتی ندارد.
فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه گفت:تبلیغات محیطی ایستگاههای مترو طبق یک دستورالعمل خاص به یکی از سازمانهای شهرداری واگذار شده است.
وی افزود: تابلوهای تبلیغاتی درون مترو نیز مانند سایر تبلیغات درون شهری توسط همان سازمان مدیریت میشود و مترو در این زمینه کاری انجام نمیدهد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره استفاده از چهرههای سینمایی و ورزشی در تبلیغات گفت: اکران تبلیغات در اماکن عمومی نیازمند مجوز است و اصول کلی باید رعایت شود، هنگامی سازمان متولی مجوز را صادر میکند، دیگر نیازی به دخالت سایر سازمانها نیست.
نوبخت با تاکید بر اینکه شناختی از سلبریتیها ندارد، ادامه داد: ما اطلاعی از استفاده تصاویر چهرههای معروف سینمایی یا ورزشی در تبلیغات مترو نداریم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *