ملاقات بیش از یک هزار و یکصد هرمزگانی با رئیس کل دادگستری استان تا پایان شهریور ماه/ راه اندازی سامانه جامع نوبت دهی دادگستری هرمزگان
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تا پایان شهریور ماه امسال ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یکهزار و ۱۶۲ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی نموده است.
در جریان برگزاری چهاردهمین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.
وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم میسازد.
این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی: dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.
صالحی افزود: در این سامانه اینترنتی بخش هایی، چون نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب به تفکیک هر یک از حوزههای قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.
صلح و سازش بیش از چهار هزار و پانصد پرونده از ابتدای امسال / رشد ۱۰ درصدی صلح و سازش در هرمزگان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *