شکایتی در خصوص دریافت حق کارت در جایگاههای سوخت نداشتهایم
اسدالله قلی زاده در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصاد با تکذیب موضوع مینی بر دریافت شیرینی و حق کارت در جایگاههای سوخت در این رابطه توضیح داد: همانطور که میدانید جایگاه داران در نقطه آخر عرضه سوخت به وسایل نقلیه هستند که وظیفه تحویل سوخت را دارند، اما متأسفانه شرکت نفت، علیرغم همکاری شبانهروزی جایگاه داران، نسبت به سیاستهایی که اجرایی میکند به هیچ عنوان مشاوره و اطلاعرسانی دقیقی نمیکند.
وی در ادامه افزود: ما تا به این لحظه حتی یک مورد شکایت در خصوص دریافت حق کارت در جایگاههای سوخت نداشتهایم، اما ممکن است برخی از مردم به صورت موردی با این موضوع مواجه شده باشند، اما همانطور که عرض کردم گزارشی در این رابطه به ما نرسیده است.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با تأکید بر اینکه مردم در صورت مواجه با این دست تخلفات میتوانند موضوع را به اتحادیه جایگاه داران منعکس کنند، تصریح کرد: در صورتی ارائه گزارشی در این رابطه حتماً آن را پیگیری و مانع ادامه این دست تخلفات خواهیم شد.
قلی زاده با بیان اینکه بیش از ۳ هزار و جایگاه عرضه سوخت در کشور وجود دارد که روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت به فروش میرسد، توضیح داد: ممکن است در این میان یک کارگری تخطی کرده باشد، اما بدان معنا نیست که این تخلف فراگیر شده است.