عذرخواهی معاون وزیر ارتباطات از مردم/ راه اندازی نسل پنجم تلفن همراه تا 10 سال زمان نیاز دارد
خبرگزاری میزان: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از فرصت هایی که اپراتورهای تلفن همراه برای پایدار شدن کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مردم داشتند، استفاده نشد، از این نظر قصور را می پذیرم و از مردم عذرخواهی می کنم.
وی گفت: زمان لازم برای ارائه سرویس های با کیفیت وجود داشت اما از این زمان استفاده نکردیم و حالا در تلاشیم تا کمبودهای موجود را در کوتاه ترین زمان برطرف کنیم.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسل سوم و چهارم تلفن همراه را زمینه ای برای ورود نسل های جدید به کشور دانست و افزود: نسل پنجم تلفن همراه به صورت دفعی ظاهر نمی شود، بلکه برای رسیدن به آن باید زیر ساخت های لازم را اپراتورهای تلفن همراه و حاکمیت ایجاد کنند.
عمیدیان با پذیرش دغدغه های مردم درباره کیفیت ارائه خدمات اپراتورهای تلفن همراه، گفت: هم اپراتورهای تلفن همراه با توجه به سرمایه گذاریهای کلان و هم سازمان تنظیم مقررات در سطح کارشناسی و مدیریت همه تلاش خود را برای ارتقاء تدریجی خدمات و ارائه کیفیت مورد نظر مردم در حال انجام دادن هستند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *