صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نحوه برخورد با مزاحمت های تلفنی اورژانس/رصد مستمر آمبولانس‌ها در حین ماموریت و پس از آن

۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳:۲۴
کد خبر: ۵۴۶۲۰۹
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
رئیس اورژانس کشور از برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس خبر داد و گفت: سامانه‌ای برای رصد آمبولانس‌های اورژانس در حین ماموریت و پس از آن راه اندازی شده است.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به کاهش میزان مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در سال‌های اخیر، گفت: در رابطه با مزاحمت‌ها با اورژانس شکایت‌هایی انجام شده و خوشبختانه با همکاری قوه قضاییه این موضوع در حال پیگیری است.


وی با تاکید بر اینکه در طی شکایت از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس، تلفن فرد مزاحم بار‌ها قطع شده است، تصریح کرد: در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.


کولیوند با اشاره به همکاری قوه قضاییه با اورژانس برای برخورد با آمبولانس‌هایی که برچسب نداشته و تخلف کرده اند، گفت: در این رابطه نیز قوه قضاییه جلوی تردد این نوع آمبولانس‌ها را گرفته و نظمی به این مهم بخشیده است.


رئیس اورژانس کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبور آمبولانس‌ها از خط ویژه بدون ماموریت صحت دارد یا خیر، افزود: خیر این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه با راه اندازی سامانه رصد کامل آمبولانس‌ها از نوع ماموریت آن‌ها تا مسیر‌های انتخابی رصد می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *